Naudojimo sąlygos

Reklaminiai pasiūlymai

4.1.1. „Starflix“ finansuoja, plėtoja ir remia socialiai atsakingą švietimo projektą „WAcademy“, skirtą padėti jauniems talentingiems dizaineriams patekti į interneto dizaino rinką ir gauti sertifikatus.

4.1.2. Dėl „WAcademy“ „Starflix“ siūlo galimybę smulkiajam verslui įsigyti nemokamą internetinę svetainę ar internetinę parduotuvę, kurią sukūrė „WAcademy“ projekto dalyviai prižiūrimi „Starflix“ dizainerių.

4.1.3. „Starflix“ prisiima visus teisinius įsipareigojimus, kylančius iš „WAcademy“ projekto, įskaitant įpareigojimą atlikti visas WAcademy vardu sutartas paslaugas.

4.1.4. „Starflix“ garantuoja, kad „WAcademy“ dalyviai kuria internetines svetaines ir internetines parduotuves pagal šias sąlygas( https://getspace.lt/taisykles-ir-salygos/ ), išskyrus, kad WAcademy projektas apima vieną projekto pataisymų etapą, o ne du.

4.1.5. Smulkiojo verslo savininkai, dalyvaujantys „WAcademy“ projekte, turi įsigyti „Starflix“ interneto prieglobą pasirinktam projektui – internetinei svetainei ar internetinei parduotuvei.

4.1.6. „Starflix“ sutinka ir patvirtina, kad klientai iš „WAcademy“ gali naudotis tomis pačiomis klientų teisėmis kaip ir bet kuris kitas nuolatinis klientas, įskaitant įsigyti produktų priedus už specialią kainą.

Bendrosios nuostatos

  1. Svetainės dizaino paslaugos sutartis sudaroma klientui įvykdžius mokėjimą naudojant mokėjimo sistemą arba atlikus rankinį banko pavedimą.
  2. Gavęs mokėjimą, klientas turi užpildyti projekto informacijos formą. Projekto informacijos formoje klientas nurodo savo lūkesčius, norimą dizaino koncepciją, spalvų gamą, norimų puslapių sąrašą ir jų pavadinimus, pateikia tekstinę informaciją, kuri bus naudojama svetainėje, įskaitant įmonės adresą, bei pateikia kitą formoje reikalingą informaciją. Svetainė yra kuriama pagal šioje formoje pateiktą informaciją.
  3. Jei klientas nepateikia visos reikalingos informacijos, „Wacademy“ sprendžia informacijos trūkumą savo pasirinktais būdais, kad galėtų teikti paslaugą, tačiau visada atsižvelgdama į geriausią praktiką ir kliento poreikius.
  4. Informacijos trūkumą galima išspręsti šiais būdais:

4.1. Jei klientas nepateikia logotipo, „Wacademy“ įkelia .png failą kartu su klientu. prekės ženklas / įmonės pavadinimas, parašytas tokiu pačiu šriftu kaip ir svetainė logotipo vietoje;

4.2. Jei klientas nepateikia puslapių pavadinimų, „Wacademy“ naudoja numatytąjį tinklalapių rinkinį (Pagrindinis puslapis, Apie mus, Paslaugos, Kontaktai);

4.3. Jei klientas nepateikia tekstinės informacijos, „Wacademy“ naudoja teksto laukelius „Lorem ipsum“;

4.4. Jei klientas nepateikia vaizdinės medžiagos (medijų), „Wacademy“ nuotraukas ar vaizdo įrašus renka savo nuožiūra;

4.5. Jei klientas nepateikia spalvų gamos, „Wacademy“ parenka spalvas savo nuožiūra;

4.6. Jei klientas nepateikia jokios svetainės dizaino krypties, „Wacademy“ nurodo kryptį savo nuožiūra;

4.7. Jei klientas nepateikia prisijungimo duomenų savo domeno valdymui, esančio pas kitą domeno paslaugų teikėją, „Wacademy“ sukuria svetainę atskirame pasirinkto domeno aplanke;

4.8. Jei klientas nepateikia internetinių parduotuvių produktų kategorijų, „Wacademy“ sukuria 5 atsitiktines produktų kategorijas;

4.9. Jei klientas nepateikia internetinei parduotuvei skirtų produktų sąrašo, „Wacademy“ prie kiekvienos kategorijos prideda 2 atsitiktinius produktus;

4.10. Jei klientas nepateikia produktų nuotraukų internetinei parduotuvei, „Wacademy“ parenka ir prideda atsitiktines šių produktų nuotraukas;

  1. „Wacademy“ gali taikyti skirtingus sprendimus, kurie išspręstų iš kliento paprašytos ir negautos informacijos trūkumą. Informacijos nepateikimas iš kliento pusės negali būti laikomas teisėta priežastimi prašyti grąžinti mokestį už įsigytą svetainės prieglobą.
  2. Kai svetainė bus baigta, „Wacademy“ informuos klientą el. paštu ir (arba) telefonu ir atsiųs jam prisijungimo duomenis interneto svetainės ar internetinės parduotuvės valdymui.
  3. Siekdamas užtikrinti, kad projektas atitiktų klientų lūkesčius, klientas turi teisę pateikti vieną projekto pataisų ir pakeitimų etapą. Klientas gali pateikti sąrašą per 5 darbo dienas po pranešimo apie pirmosios versijos sukūrimą. „Wacademy“ pataisymus įvykdo per 10 – 15 darbo dienų, gavusi jas iš kliento, ir praneša apie darbų atlikimą telefonu arba el. paštu. Jei klientas nepateikia pagrįstų pastabų ar pageidaujamų korekcijų pagal šias sąlygas per nustatytus terminus, tai reiškia, kad klientas priėmė ir patvirtino projektą kaip visiškai užbaigtą.
  4. Siekdamas užtikrinti aiškų ir optimizuotą procesą, klientas turi užpildyti visą informacijos projekto apklausos formoje (kliento anketoje) ir įdėti visas pastangas. Klientas negali prašyti pakeisti tų dalykų, kuriuos jis nurodė projekto informacijos formoje, ir dalykų, kuriuos jis jau priėmė. Klientas negali prašyti pridėti papildomos informacijos į svetainę, kurią jis galėjo pateikti su projekto informacijos forma, tačiau „Wacademy“ gali sutikti pridėti papildomos informacijos už papildomą mokestį.
  5. Klientas turi galimybę įsigyti dar vieną pataisymų galimybę.  Papildomai įsigyti pataisymai gali apimti pakeisti tuos dalykus, kuriuos klientas pateikė projekto informacijos formoje, arba pridėti bet kokią papildomą kliento pageidaujamą informaciją.

Svetainės dizainas

Svetainės kūrimo paslauga yra orientuota į visiško, modernaus kliento įvaizdžio internete sukūrimą remiantis „WordPress“ turinio valdymo sistema.

Svetainės dizaino paslauga apima šias funkcijas:

  1. „WordPress“ ir projektavimo sistemos diegimas ir nustatymas;
  2. Elegantiškos, greitai reaguojančios svetainės sukūrimas, atsižvelgiant į naujausias pasaulinio dizaino tendencijas;
  3. Iki 12 informacinių puslapių sukūrimas;
  4. unikalaus svetainės titulinio puslapio kūrimas;
  5. unikalių vidinių puslapių kūrimas;
  6. unikalaus kontaktinio puslapio kūrimas;
  7. unikalaus galerijos puslapio (ne katalogo) kūrimas;
  8. Tinkamų laikmenų failų, skirtų slankikliui ar pagrindinei sekcijai, pasirinkimas;
  9. Informacijos talpinimas šiuose puslapiuose (iki 12 A4 formato teksto puslapių (ne lentelių), parašytų 12 dydžių ir (arba) iki 12 daugialypės terpės failų (paveikslėlių (.jpeg, .jpg, .png, .gif) ir vaizdo įrašų ( youtube)));
  10. Logotipo (.jpeg, .jpg, .png, .gif) įkėlimas;
  11. „Favicon“ įkėlimas;
  12. Teksto šrifto pasirinkimas;
  13. Svetainės reagavimas;
  14. „Google“ žemėlapių integracija;
  15. Socialinių tinklų puslapių integracija (iki 5);
  16. Kontaktinės formos integracija (3 skirtingi tipai, iki 10 laukelių tekstinei informacijai, pvz., Vardas, įmonės pavadinimas, telefono numeris, el. paštas, tema, tekstas ir kt.).
  17. Svetainės dizainas neapima svetainės tekstų rašymo ar redagavimo, taip pat medijos failų redagavimo.
  18. Svetainės dizaino pirma versija yra pateikiama per 25 – 30 darbo dienų, po pilnos projekto informacijos formos (kliento anketos) užpildymo ir patvirtinimo.

Internetinės parduotuvės dizainas

Internetinės parduotuvės sukūrimo paslauga yra orientuota į visiškai funkcionalios, pilnos ir modernios internetinės parduotuvės sukūrimą klientui, remiantis „WooCommerce“.

Internetinės parduotuvės dizainas apima šias funkcijas:

  1. „WordPress“, projektavimo struktūros ir. „WooCommerce“;
  2. Sukurti visiškai funkcionalią, elegantišką ir greitai reaguojančią internetinę parduotuvę, suderinamą su naujausiomis pasaulinėmis dizaino tendencijomis;
  3. Sukurti iki 10 informacinių puslapių;
  4. unikalaus svetainės titulinio puslapio kūrimas;
  5. unikalių vidinių puslapių kūrimas;
  6. unikalaus kontaktinio puslapio kūrimas;
  7. unikalaus galerijos puslapio (ne katalogo) kūrimas;
  8. informacijos talpinimas šiuose puslapiuose (iki 10 A4 formato puslapių teksto, parašyto 12 dydžių ir (arba) iki 10 laikmenų failų);
  9. Sukurti iki 5 produktų kategorijų;
  10. Tinkamos laikmenos pasirinkimas slankikliui ar pirmajai daliai;
  11. pridedama iki 16 produktų (iki 5 paveikslėlių vienai prekei);
    1. krepšelio funkcijos pridėjimas;
    2. pridedamas išsiregistravimo puslapis;
    3. pridedant visiškai suderinamą mokėjimo sistemą (galima įsigyti nemokamą papildinį) su „WooCommerce“;
    4. logotipo įkėlimas;
    5. Favicon įkėlimas;
    6. Teksto šrifto pasirinkimas;
    7. Internetinės parduotuvės reagavimas;
    8. „Google“ žemėlapių integracija;
    9. Socialinių tinklų puslapių integracija (iki 5);
    10. Kontaktinės formos integravimas ((3 skirtingų tipų iki 10 laukelių tekstinei informacijai, pvz., Vardas, įmonės pavadinimas, telefono numeris, el. paštas, tema, tekstas ir kt.);
    11. Svetainės dizainas neapima svetainės tekstų rašymo ar redagavimo, taip pat medijos failų redagavimo.
    12. Pirmoji internetinės parduotuvės dizaino versija yra pateikiama per 25 – 30 darbo dienų, po pilnos projekto informacijos formos (kliento anketos) užpildymo ir patvirtinimo.

    Klientas turi pateikti visus prisijungimo duomenis ir informaciją, reikalingą mokėjimo sistemos integracijai. Jei klientas nepateikia šios informacijos su projekto informacijos forma arba per 15 darbo dienų, „Wacademy“ užbaigia internetinės parduotuvės projektavimo paslaugą be mokėjimo sistemų integravimo.

    Papildomos paslaugos

    Pavyzdžiui, jei klientas pageidauja pridėti daugiau informacijos –  daugiau puslapių, medijos failų, įkelti tekst – gali įsigyti papildomų pataisymų galimybę.  Tokiu atveju projekto vadovas (kartu su web dizaineriu ar programuotoju) turi apskaičiuoti laiką ir pateikti kainą pagal valandos įkainį.

    1 web dizaino valanda = 30 eur.

    1 programavimo valanda = 50 eur.

    Pavyzdžiui, jei klientui reikia papildomų papildinių ar paslaugų – tiesioginio pokalbio integravimo, papildomos kalbos integracijos ir pan., šias kainas galima rasti kainų lentelėje. Jei ne, šiai paslaugai taip pat reikia laiko ir kainos paskaičiavimo.

    1.10 Informacija apie atsiskaitymą ir apmokėjimą

    1.10.1 Išankstinis apmokėjimas

    Jūs esate atsakingas už tai, kad jūsų mokėjimo informacija būtų atnaujinta ir visos sąskaitos būtų apmokėtos laiku. Jūs sutinkate sumokėti už Paslaugas prieš laikotarpį, per kurį tokios paslaugos bus teikiamos. Laikantis galiojančių įstatymų, taisyklių ir nuostatų, gauti mokėjimai pirmiausia bus taikomi seniausiai neapmokėtai sąskaitai jūsų atsiskaitymo sąskaitoje.

    1.10.2 Automatinis atnaujinimas

    Jei nenurodyta kitaip, sutinkate, kad tol, kol nepranešate „Getspace“ apie savo norą atšaukti Paslaugas, jums bus automatiškai pateikiama sąskaita, kad būtų išvengta bet kokių jūsų paslaugų sutrikimų. Automatiškai sąskaitos bus apmokomos naudojantis jūsų pateikta kredito kortele ar kita mūsų turima atsiskaitymo informacija. .

    1.10.3 Mokesčiai

    Į nurodytus paslaugų mokesčius neįskaičiuojami jokie mokesčių institucijos nustatyti ir taikomi pardavimo, naudojimo, pajamų, akcizų ar kiti mokesčiai. Visi taikomi mokesčiai bus pridėti prie „Getspace“ sąskaitos kaip atskiras mokestis, kurį turėsite sumokėti jūs. Visi mokesčiai negrąžinami po atlikto apmokėjimo, nebent nurodyta kitaip.

    1.10.4 Pavėluotas apmokėjimas

    Visos sąskaitos turi būti apmokėtos per dešimt (10) dienų nuo sąskaitos faktūros išrašymo datos. Dėl bet kurios sąskaitos faktūros, kuri neapmokėta ilgiau nei dešimt (10) dienų, teikiamos paslaugos gali būti laikinai sustabdytos arba nutrauktos. Prieiga prie paskyros nebus atkurta, kol nebus gautas mokėjimas. Jei nesumokėsite mokesčių, kaip nurodyta čia, „Getspace“ gali sustabdyti ar nutraukti jūsų kliento paskyros veikimą ir pareikalauti padengti „Getspace“ patirtas mokėjimų surinkimo išlaidas, bet kokius teisinius mokesčius bei pagrįstus advokatų mokesčius. „Getspace“ neaktyvins naujų užsakymų ir neaktyvins naujų paslaugų klientams, kurių sąskaitoje yra nesumokėtas likutis.

    Jei negausime apmokėjimo už jūsų paslaugos pratęsimą, jūsų paskyra bus sustabdyta po 5 dienų, o ištrinta bus praėjus 45 dienoms po jūsų pavėluoto mokėjimo datos. Ištrintos paskyros atkūrimas gali kainuoti 19 USD, tačiau kartais pašalintos paskyros atkūrimas nėra įmanomas (nebėra atsarginės kopijos). Todėl mes nesame atsakingi, o klientas turi laiku sumokėti už paslaugas.

1.11 Pinigų grąžinimo garantija

1.11.1 Einamosios išlaidos

1.12 Paslaugų nutraukimai ir pinigų grąžinimas

1.12.1 Pinigų grąžinimo garantija 

1.12.2 Sąlyga dėl pinigų grąžinimo

Pinigai yra grąžinami tik už pirmąją kliento paskyrą. Pavyzdžiui, jeigu anksčiau turėjote kliento paskyrą, paslaugas atšaukėte ir vėl užsiregistravote, arba jei atidarėte antrą kliento paskyrą, tokiu atveju grąžinimai negalios. Pažeidus šią sutartį bus pinigų grąžinimo garantija jums nebus taikoma.

1.12.3 Paslaugų nutraukimo procesas

 Galite nutraukti ar atšaukti Paslaugas raštu įspėdami „Starflix“ ir nusiųsdami raštišką prašymą el.paštu info@getspace.lt. Tokiu atveju: (i) jūs būsite įpareigotas sumokėti visus mokesčius ir rinkliavas, sukauptas iki tokio paslaugų nutraukimo prašymo pateikimo, ir (ii) „Getspace“ gali savo nuožiūra, bet neprivalo, grąžinti visus iš anksto sumokėtus mokesčius už pagrindines prieglobos paslaugas už mėnesius, kurie bus likę po paslaugų nutraukimo prašymo pateikimo(t.y mokesčiai už mėnesius, kurie praėjo iki prašymo pateikimo datos, nėra grąžinami), atėmus visus nustatymo mokesčius, taikomus mokesčius ir bet kokią nuolaidą, taikomą išankstiniam apmokėjimui, jei nepažeidžiate šios sutarties. Gavę jūsų paslaugų nutraukimo prašymą ir patvirtinę visą reikalingą informaciją el. paštu, informuosime, kad jūsų paskyra buvo atšaukta. Jei negavote atsiliepimo iš mūsų arba negavote automatinio patvirtinimo el. laiško per 2 darbo dienas, po prašymo pateikimo, susisiekite su mumis telefonu: +37062284228. Mes reikalaujame, kad visi prašymai nutraukti paslaugas būtų atliekami per el.paštą, ir jūs privalote(a) patvirtinti savo tapatybę, (b) raštu patvirtinti, kad esate pasirengę pašalinti visus jūsų failus ir el. laiškus, ir (c) dokumentuoti prašymą. Šiuo procesu siekiama sumažinti klaidų, apgaulingų / kenkėjiškų užklausų tikimybę ir užtikrinti, kad sutinkate, kad jūsų failai, el. laiškai ir paskyra gali būti nedelsiant ir visam laikui pašalinti, kai bus patvirtintas prašymas nutraukti paslaugas.